Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

Υμνος

Για να συμμαζευόμεθα τέκνα μου. Άντε γιατί χειμωνιάζει και ο καιρός, όπως πάντα τραβάει κοψίδι, κράσο και παρέα γύρω απο το τζάκι.
Παρεπιπτόντως εφιστώ την προσοχή της υμέτερης θεοκρατίας σε θέματα προσκυνητικών εκδρομών που πρέπει να οργανωθούν απο τούδε και στο εξής.
Λοιπόν, στην ταμπακέρα..
Το θέμα μας σήμερα είναι ένας πανάρχαιος ύμνος ο οποίος μου απεκαλύφθη εξ αποκαλύψεως και κατά τη διάρκεια χώνευσης του επικού κοντοσουβλίου του προηγούμενου Σαββάτου, το οποίο και ετσάκισα ομού με το ιερατείο μου.

Ύμνος εις το ψητό

Αρχαίο σφάγιο αθάνατο, αγνέ πατέρα
του πικάντικου, του ξεροψημένου και του τραγανού
κατέβα φανερώσου κι άστραψε 'δω πέρα,
την τσίκνα της δικής σου θράκας και του γουρουνιού.

Στο κάρβουνο και στο άναμμα και στο σουβλάκι,
στων ευγενών μπαχαρικών λάμψε την οσμή
και με τ' αμάραντο στεφάνωσε πιπέρι
και μαστιχένιο πλάσε κι άφράτο το ψωμί.

Χοίροι, αρνιά και ερίφια βελάζουνε μαζί σου
σαν μια πανάρχαια γλεντιού ωραίου μελωδία
και τρέχει στο ναό εδώ προσκυνητής σου
να φάει και να πιεί, του Σουβλακέα η κουστωδία

8 σχόλια:

Zaphod είπε...

Αριστούργημα!

Βλέπω πως η έμπνευσις σιγά σιγά επανέρχεται.

+Βουρ+

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Αρχίσανε τα όργανα, αρχίσανε οι ύμνοι
και όρθιο τίποτα δεν πρόκειται να μείνει.
Ξεχείλωσε και ο στίχος μου απο το φαγοπότη και μου ζητά ο γύρος μου
υπόκλιση ιππότη!

+ υμνείσθε+

maria είπε...

etsi etsi na ta vlepoun merikoi merikoi k na skan apo ti zilia tous ki ouxi apo ta iera souvlakia...
fagame ton souvlakea pali extes..

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

AMHN!
Το Ευαγγέλιο περιμένουμε τώρα να είμεθα κομπλέ! Πείνασα πρωί πρωί ο σουβλακόπιστος!

Stefanos είπε...

και εγώ έχω μια λιγούρα άστα να παν ρε Κουνέλι ...

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

@prophet estarian: Αγελάδα παρακαλώ! Και θα ήθελα να καταγγέιλω τους σουβλακοκατασκευαστές και ιδιαίτερα τους κεμπαπτζήδες που βάζουν μοσχαρίσιο κρέας! Αίσχος! Το χοιρινό δεν αρκεί; Μη τυχόν και πέσει τίποτα τέτοιο στην αντίληψή μου και για σας, Πάτερ, θα στεναχωρεθώ ταμάλα!

Stefanos είπε...

Το κεμπάπ το φτιάχνω μονο με πρόβειο κρέας άθλιε!!

Erisadesu είπε...

αντίπαλο δέος στον πόλεμο των θρησκιών.

Με τιμή προσκυνάμε τον ύμνο μας και ανταποδίσουμε με την ωδή προς το τζατζίκι ώστε να συνοδέψει το ψητό σας.

Χαιρόμε που και εσείς με το υμνολόγιον σας στηρίζεται τον αγώνα που ξεκινήσαμε με τις Καφρωδές μας.

Με Φιλικούς Χαιρετισμούς
Ιερή Δούλη Erisabetsu